Chcesz zwiększyć zasięg swoich działań marketingowych i zastanawiasz się, jak to zrobić? Twoja strona internetowa wyświetla się użytkownikom na odległych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania w Google? Kampania Google Ads to element, który powinieneś uwzględnić w strategii promocyjnej firmy w sieci!
Kiedy warto postawić na kampanie reklamowe w sieci?
Rozważ włączenie kampanii reklamowych do swojej strategii marketingowej, jeśli dotychczasowe działania nie przynoszą Ci efektów, jakich się spodziewałeś. To doskonały, a przede wszystkim skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów. Dzięki linkom sponsorowanym dotrzesz do użytkowników, którzy w pole wyszukiwania wpisują konkretne frazy – powiązane z Twoim biznesem. Dotrzesz z ofertą do nowych osób, zwiększysz ruch na swojej stronie internetowej i będziesz mieć szansę na większą sprzedaż swoich produktów lub usług. Kampanie reklamowe sprawdzą się zarówno w przypadku młodych biznesów, jak i w przypadku firm z wieloletnim stażem na rynku.
Kampania Google Ads – jakie są najpopularniejsze formaty reklam?
Google Ads daje swoim użytkownikom do dyspozycji różnorodne formaty reklam. Bardzo popularne są reklamy tekstowe wyświetlane w sieci wyszukiwania. Jednak nie jest to jedyna opcja, z której możesz skorzystać. Jeśli prowadzisz działalność w branży e-commerce, z pewnością zainteresują Cię reklamy produktowe. Z kolei, gdy Twoim celem jest zwiększenie świadomości marki, strzałem w przysłowiową dziesiątkę może okazać się wybór reklam graficznych, które będą wyświetlane użytkownikom w sieci reklamowej. Pamiętaj o jeszcze jednej możliwości, jaką są reklamy emitowane na portalu YouTube. https://wedo.pl/adwords/